logo
ארנב
;

הסעה לאירועים

מחפשים איך להגיע לאירוע הבא שלכם? אנו מזמינים אתכם להכיר את MyWay– חברת הסעות שיתופית המתמחה בהסעות לאירועים בכל רחבי הארץ- הסעות לחתונות, בר או בת מצווה ומגוון אירועים נוספים.

הזמנת ההסעה לאירועים היא קלה ופשוטה, ומתבצעת בקליק אחד דרך מערכת ההזמנות שלנו עם מחירון אוטומטי, כך שאתם נהנים מהמחיר האטרקטיבי והזול ביותר, ללא צורך לבצע השוואות מחירים בין ספקים שונים.

בהזמנת הסעות עם MyWay אתם נהנים מכל העולמות- גם מחיר אטרקטיבי המתאים לכל כיס, וגם אוטובוסים מרווחים נוחים נקיים וממוזגים המגיעים לארועים במרכז ובכל רחבי הארץ בבטיחות ובמהירות. פנו אלינו כעת ונדאג למצוא לך הסעה איכותית בעלת מחיר הוגן ואטרקטיבי!

מדוע מומלץ להזמין הסעות לאירוע?

ארגון כל אירוע, קטן כגדול, כרוך בהשקעת זמן וכסף. כשמארגנים אירוע משקיעים שעות רבות, על מנת שהאירוע יצליח- שיגיעו כמה שיותר אורחים שיהנו מהאירוע וישארו עד סופו.

פעמים רבות נושא ההגעה אל האירוע עשוי להיות בעייתי עבור חלק מהמוזמנים. לעיתים זמן ההגעה אל האירוע והחזרה ממנו עשוי להיות שיקול בהגעה אל האירוע, ועלול לגרום לחלק מהמוזמנים לבטל את הגעתם.

אורחים שצריכים לשקול נהיגה ברכבים פרטיים או בתחבורה ציבורית בתום האירוע עלולים לבטל את הגעתם, כיוון שאינם יודעים באיזה מצב יהיו בסוף הערב.

חלק מן האירועים נערכים באולמות אירועים במרכז הארץ, אולם תיתכן מציאות בה אירוע יערך בפינת חמד מרוחקת, ואורחים שאינם רגילים בנהיגה לא יגיעו מחשש שלא ימצאו את הדרך. כאשר עורכים בר או בת מצווה ומעוניינים לוודא שכל חברי חתן השמחה יגיעו לאירוע, מומלץ מאוד לארגן הסעה לאירוע, שתסיר את העול מהורי החברים ותבטיח שכולם יוכלו להגיע.

כלומר, כאשר מארגנים הסעה לאירוע עם חברה מקצועית, מבטיחים כי המספר המקסימלי של האורחים יופיע באירוע.

מה כולל שירות הסעות לאירוע עם MyWay?

לאחר הזמנה מהירה אונליין באתר האינטרנט של חברת הסעות לאירועים MyWay, אוטובוס או מיניבוס מרווחים יגיעו לאסוף את האורחים שלכם מנקודת איסוף מרכזית. בפתח ההסעה, ימתין לכם נהג אדיב, שתכנן מראש את הנסיעה כולל הפסקות ופקקים לא צפויים כדי שכל האורחים יוכלו להתייצב בזמן.

כל רכבי ההסעות, האוטובוסים והמיניבוסים מפוארים ונקיים, מצוידים במיטב העזרים הטכנולוגיים לנסיעה מושלמת- בקרת תאורה לנסיעת לילה, מושבים מתכווננים, מערכת מולטימדיה וWifi ועוד. הנהג ימתין לאורחים גם בדרך חזור, ערני ורענן, בניגוד לרוב האורחים שכבר עייפים ואולי גם אחרי כמה כוסות אלכוהול.

ומה לגבי עצירות בדרך? כדי שלא תהיינה הפתעות במהלך הנסיעה, נסגור מראש על כמה נקודות עצירה של האוטובוס או המיניבוס שבחרתם, ונכלול את הכל בהצעת המחיר שתקבלו.

שירותי הסעות לאירועים- נסיעה זולה, בטוחה ומהירה.

צוות MyWay שם בראש סדר העדיפויות את נושא הבטיחות במהלך הנסיעה. אנו עושים הכל על מנת להבטיח שההסעה לאירוע תהיה בטוחה ככל האפשר- לכל אחד מצוות הנהגים שלנו רישיון מתאים, וכל אחד מהרכבים עובר בדיקות תקופתיות כדי להבטיח נסיעה חלקה בכל מצב.

כמו כן, חשוב לדעת שלא כל חברות ההסעות לאירועים הפועלות בתחום נחשבות לזולות, ולכל אחת יש קשת הצעות שונה. שירות ההזמנות באתר MyWay הוא לחלוטין בחינם, וללא כל התחייבות לעבוד עמנו גם לאחר קבלת הצעת המחיר. השירות מבצע עבורכם באופן אוטומטי השוואת מחירים בין מאות קבלנים המספקים הסעות לאירועים. לאחר שתקבלו את המחיר הסופי, אנחנו יכולים להתחייב שזה אכן ישתלם לכם, ותצליחו לחסוך בכסף.

להזמנת הסעות לאירועים, חייגו:

או לחצו להזמנת נסיעה אונליין בקליק אחד: