logo
ארנב
;

הסעות למוסדות ומפעלים

רוב המוסדות שדואגים לעובדים שלהם, מארגנים עבורם הסעה מסודרת. הסעות למוסדות ומפעלים נערכות בד”כ על פי אזורי העובדים/התלמידים, כך שכל רכב אוסף את הלקוחות ממקום המוסכם על כולם.

הסעות מסודרות למוסדות, חוסכות זמן וטרחה רבה מדי יום, את הוצאות הדלק ואחזקת רכבי העובדים ומאפשרות להם להגיע בזמן, איש איש לעבודה או ללימודים.

חברת MyWay , חברת ההסעות השיתופית המובילה בישראל, עובדת עם עמותות, מכינות, בתי ספר ומוסדות הייטק רבים, ובכך מאפשרת לתלמידים ולעובדים להתחיל בצורה נוחה את יומם ולהנות מחסכון עצום בזמן וכסף.

שירותי הסעה למוסדות- הגעה בקלות ובנוחות למקום העבודה

בשעות הבוקר, כשהכבישים עמוסים ופקוקים, הגעה ברכבים פרטיים או בתחבורה ציבורית למקום העבודה או הלימודים הופכת למשימה בלתי אפשרית. אם מדובר בתלמידים, רוב ההורים נדרשים להספיק להתארגן לקראת יום העבודה שלהם, ולא תמיד מספיקים להסיע את ילדיהם בזמן ללימודים. אם מדובר בעובדים, נוצר עומס משמעותי בשעות הבוקר בצירים המרכזיים, מה שמקשה על העובדים להגיע בזמן. שימוש בשירותי הסעות למוסדות ומפעלים, מבטיח שכל אלו יגיעו בבטחה ובזמן ויתחילו את יומם ברגל ימין. כשנעזרים בשירותי הסעות, שעות הבוקר רגועות יותר, וניתן לבצע את שלל משימות הבוקר בנחת ובלי לחץ.

הסעות לעובדים- חסכון עצום בזמן ובכסף

שירות ההסעות של MyWay, הינו שירות תחבורה טכנולוגי חדשני, המאפשר נסיעה שיתופית באוטובוסים ומיניבוסים מרווחים במחירים ריאליים לקילומטר. השירות מוצע לעסקים, עיריות, מפעלים, חברות הייטק וגופים ממשלתיים, ומאפשר חסכון עצום בעלויות חניה ונסיעה. לאחר שליחת טופס ההזמנה, חברתנו מבצעת השוואות מחירים בין ספקים מאחורי הקלעים, ומציעה לכם מחיר אטרקטיבי שיתאים לצרכי העסק שלכם. בנוסף, השימוש בחברת ההסעות חוסכת זמן הן עבור בעלי העסק והן עבור העובדים הנהנים מהגעה מהירה ליעדם בכל שעה.

הסעות לעובדים- התחייבות חברת MyWay

במסגרת התקשרות עם מוסד או מפעל, אנו בחברת MyWay מתחייבים לעמוד בהתחייבויות הללו:

  • שמירה על תקני בטיחות קפדניים- הכוללים בדיקת האוטובוס/המיניבוס לפני כל נסיעה
  • צי רכבים מגוון ואיכותי- הכולל אוטובוסים שמכילים בין 50-60 מקומות ישיבה, מיניבוסים ואוטובוסים זעירים המכילים בין 8-35 מקומות ישיבה, רכבי VIP ולימוזינות.
  • עמידה בלוחות הזמנים
  • נהגים מיומנים – כל נהג בחברתנו נבדק ומסונן על פי הסטורית הנהיגה שלו והסמכות המופיעות ברשיון הנהיגה שלו.
  • מחירים משתלמים – הודות למחירון אוטומטי המתעדכן באתר, אתם מקבלים הצעת מחיר מעודכנת כבר אחרי השוואות מחירים מספקים שונים.

כדי להקל על לקוחותינו, אנו יוצרים יחד איתם מסלול איסוף קבוע, כך שכל עובד מודע למקום ולזמן האיסוף המדויק.

אנו מתחייבים שכל עובד יקבל את האינפורמציה המדויקת ביותר על מועד הגעת ההסעה לתחנת האיסוף ומועד הגעת ההסעה ליעד.

הסעות איכותיות למפעלים

אם אתם מעוניינים בעובדים מסורים וחרוצים יותר, תאמו עבורם שירות הסעות ברמה גבוהה. בעלי מפעלים המעסיקים מספר רב של עובדים, מודעים לחשיבות של שירותי הסעה מתאימים.

באמצעות שירותי הסעות למפעלים ניתן לשפר את התפוקה של המפעל ואת המוטיבציה של כל אחד מהעובדים. כאשר עובדים מגיעים בבוקר לעבודה, לאחר שפתחו את הבוקר כמו שצריך באוטובוס/מיניבוס מרווח ונקי עם נהג אדיב ומנוסה שליווה אותם לכל אורך הדרך, התחושה משתפרת וכל המפעל מרוויח.

חברת MyWay עובדת עם מוסדות ומפעלים רבים:

תאטרונים ושחקנים , קבוצות כדורגל, קבוצות ספורט, טניס, כדורסל, הפקות, הפקות לטלוויזיה, מוסדות לימוד, מפעלים וחברות הייטק הם רק חלק מקהל הלקוחות המרוצים שלנו.כל מה שצריך כדי להבטיח לעובדים או לתלמידים שלכם נסיעה חוויתית ונעימה, זה להרים טלפון ולתאם פגישת הכרות, או למלא את טופס ההזמנה אונליין.