logo
ארנב
;

השוואת מחירי הסעות

הסעות לאירועים, הסעות לנתב”ג, הסעות למוסדות או מפעלים במחירים המשתלמים ביותר ניתן להשיג רק באמצעות השוואת מחירי הסעות.

הודות למחירון האוטומטי הנמצא באתר MyWay, המבצע השוואת מחירים בין ספקים באופן אוטומטי, תוכלו לקבל את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר עבור ההסעה שלכם.

אנו מזמינים אתכם להכנס לאתר MyWay, חברת ההסעות המובילה בישראל ולהזמין הסעה עוד היום.

כיצד נשיג הסעות בזול?

השוק מוצף בחברות הסעות שונות, הממתגות את עצמן כנותנות שירות משתלם ואטרקטיבי בתחום ההסעות, וקשה מאוד לדעת במי לבחור ולבטוח.

כאן אנחנו MyWay, חברת ההסעות הותיקה נכנסת לתמונה. MyWay הינה חברת הסעות שיתופית, הפועלת מול מאות ספקים ברחבי הארץ.

אנו מתאמצים מאוד כדי שתוכלו לקבל מאיתנו את ההצעה הטובה ביותר. נכון להיום, אנו פועלים מול עשרות חברות היסעים בכל הארץ, מבצעים בעצמנו את השוואת המחירים ביניהן, ומעניקים לכם את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם, בהתחייבות.

כלומר, האלטרנטיבה היא לפנות לחברות אלו בעצמכם ולהגיע בכוחות עצמכם אל ההצעה הזולה ביותר עבורכם, או לפנות אלינו לביצוע השוואת מחירים אוטומטית כדי להשיג את ההצעה הכדאית ביותר. שיטה זו היא ללא ספק השיטה המשתלמת ביותר, כיוון שרק דרכה מובטח לכם חסכון של בין 20-40 אחוזים מעלות ההצעות הראשוניות שתקבלו.

מחירון הסעות מתעדכן אוטומטית- איך זה עובד?

כאמור, המטרה בMyWay היא לספק ללקוח את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבורו, כאשר מחירון ההסעות שלנו מתעדכן באופן אוטומטי, ומפרט לכם את המחיר שתצטרכו לשלם.

איך זה עובד? לאחר שפניתם אל MyWay באמצעות אתר האינטרנט של החברה, יחזרו אליכם נציגי החברה על מנת לוודא את פרטי הנסיעה, גודל הרכב ודרישות נוספות. לאחר מכן, מספר חברות הצעות רלוונטיות יצרו קשר טלפוני כדי לספק לכם את הצעת המחיר המתאימה ביותר עבורכם. היתרון הייחודי בשירות של MyWay הוא הליווי האישי- אצלנו תקבלו הצעות מחיר משתלמות תוך דקות, ואנו נלווה את התהליך עד שתקבלו את הרכב שביקשתם במועד הרצוי.

בנוסף, כל אחד מהספקים עמם אנו עובדים, עוברים סינון קפדני על מנת שנוכל להבטיח לכם רמת בטיחות ושירות גבוהות.

שירות חינמי ללא כל התחייבות

בין אם אתם מעוניינים באוטובוס להשכרה, במיניבוס לאירוע או ברכב להסעת תיירים, שירות המחירון האוטומטי הוא חינמי, ללא כל התחייבות.

כל שעליכם לעשות הוא להכנס לאתר האינטרנט שלנו, למלא את הטופס בהתאם לפרטים הנדרשים: שם, טלפון, כתובת דוא”ל, אזור בו אתם נמצאים ופרטי ההסעה המבוקשת. מומלץ מאוד לפרט בטופס את מספר הנוסעים ואת סוג ההסעה המבוקשת (הסעות לנתב”ג, העברות לנתב”ג, הסעות תלמידים, הסעות עובדים, הסעות לאירועים, ועוד…)

לאחר מכן, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור בהצעה המשתלמת ביותר ולנסוע לשלום.

הסעות יעילות שחוסכות זמן וכסף

כשבוחרים חברת הסעות איכותית, יש לכך השפעה גם בחסכון לעסק וגם לעובדים. החסכון הוא בשני רבדים: חסכון כלכלי וחסכון משמעותי בזמן.

אף אחד מהעובדים או מהאורחים אינו צריך להתקע בפקקים או להתעכב בדרך ליעד, המפעל, בעל העסק או בעל האירוע יודעים שכל הנוסעים יגיעו באותה השעה בלי סיבוכים מיותרים. כמו כן, החסכון הכלכלי כלל אינו ניתו להשוואה. מיניבוס או אוטובוס חוסכים בדלק, ואף תורמים לשמירה על איכות הסביבה.

MyWay עובדת מול עשרות גופים ציבוריים ופרטיים ומעניקה שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:

או מלאו את טופס ההזמנות באתר