logo
ארנב
;

תחנות איסוף – מה חשוב לדעת ?

אצלנו ב-MyWay ניתן להוסיף לכל נסיעה שלכם תחנות איסוף שונות בעת הצורך. למשל בעת הזמנת הסעה לאירוע – לעיתים יש צורך באיסוף המוזמנים מכמה נק’ שונות על מנת להעניק להם את הנוחות המירבית.
לפניכם 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור את נק’ האיסוף המושלמת:

  1. בחרו במקום מרכזי ומוכר שקל להגיע אליו – הכי חשוב לבחור בנק’ איסוף שכלל הנוסעים יכירו וידעו כיצד להגיע אליה בקלות.
     דוגמאות לנק’ מרכזיות:
  2. תל אביב – תחנות הרכבת השונות, כיכר רבין.
  3. ירושלים – בנייני האומה, אצטדיון טדי.
  4. חיפה – תחנות הרכבת השונות, גן הקונגרסים, היכל הספורט רוממה.
  5. באר שבע – התחנה המרכזית.

בנוסף חשוב לוודא שיש לנוסעים שלכם דרך נוחה להגיע אל נק’ האיסוף – עליכם לוודא שתחבורה ציבורית זמינה מגיעה אל נק’ האיסוף, ובמידת הצורך וודאו כי במקום יש חניה.

2. בחרו את כיוון הנסיעה – שימו לב שנק’ האיסוף שאתם בוחרים היא בצד הנכון של הכביש- ולמעשה מתאימה לכיוון הנסיעה הרצוי שלכם. לדוגמא אם אתם מזמינים נסיעה מדרום לצפון עליכם לוודא שהנוסעים ימתינו בצד של הכביש לכיוון צפון.

3. בחרו איש קשר – חשוב לבחור מראש איש קשר אחראי ומסודר שיהיה אחראי על הנסיעה, עליכם להכין עבורו רשימה מסודרת של כלל הנוסעים על מנת לא לפספס אף אחד – ולציין אילו מאנשי הקשר עולים על ההסעה בכל נק’ איסוף. אנו ב-MyWay שולחים אליכם ואל איש הקשר שלכם מראש לקראת יום הנסיעה מספר טלפון נייד אישי של הנהג שלכם על מנת לייעל את ההתנהלות מולו.
במידה ורוצים לשנות את שעת הנסיעה (להקדים/לאחר) – על איש הקשר ליצור קשר עם הנהג לפחות שעה מראש.

4. בחרו נק’ איסוף בטוחה להמתנה – עליכם לוודא כי נק’ האיסוף בעלת מדרכה רחבה או מקום בו כמות גדולה של נוסעים יוכלו להמתין בבטחה להסעה.

(עדיפות לא על כבישים ראשיים)

5. בחרו את שעת האיסוף – מומלץ להזמין את הנוסעים שלכם לנק’ האיסוף בשעה המוקדמת מעט מהשעה בה קבעתם את האיסוף עם הנהג. הנהגים שלנו ב-MyWay מדייקים בלוחות זמנים ויגיעו אל נק’ האיסוף ללא איחורים. אך לעיתים נטיית הנוסעים לאחר מעט מעבר לשעה הנקבעת – על כן על מנת למנוע איחורים בהגעה אל היעד שלכם – מומלץ לקחת מקדם בטחון של כ- 15 דק’.
מומלץ גם לבדוק באפליקציות תכנון נסיעה כמו “ווייז” – נסיעה עתידית מנק’ האיסוף אל היעד שתראה לכם כמה זמן לוקחת הנסיעה, וכך לוודא באיזה שעה כדאי לצאת מנק’ האיסוף על מנת להגיע בזמן ליעד (אפליקציית “ווייז” לוקחת בחשבון גם פקקים בהתאם לשעות הנסיעה).

לסיכום, מומלץ מאוד להוסיף נק’ איסוף לנסיעה שלכם על מנת להקל על הנוסעים ולהפוך את חווית הנסיעה לנוחה ביותר עבורם – אך חשוב לבחור את נק’ האיסוף בחוכמה. אנו מזמינים אתכם להיעזר בטיפים שלנו ולהפוך את חווית הנסיעה שלכם לטובה ביותר.
הזמינו עכשיו הסעה אונליין בפרישה ארצית ובמחירים משתלמים !